حلماحلما، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

حلما همه زندگیمون

هفته 30.تولد حضرت زینب (س) و روز مهندس

1393/12/5 18:42
نویسنده : مامانی
230 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم سلام زندگیم سلام نفس مامانی

امروز روز تولد حضرت زینب (س) هست مامانی مبارکت باشه عزیزم اسم شما یکی از القاب ایشونه.حلما یکی از القاب حضرت زینب هست به معنای دختر صبور و بردبار.

امروز روز مهندس هم هستش مامانی این روز رو به بابایی تبریک گفتیم اینجا هم جا داره به آقای خونه تبریک بگیم ان شا الله تو همه ی مراحل زندگیت موفق باشی عزیزم.

راستی ماشالله تو خانواده ما مهندس زیاده.بابایی.دایی حمید.خاله جیگر.شوهر خاله.

وپدر جون(پدر بابایی)

وان شالله شما هم در آینده به هر رشته و شغلی که علاقه داشتی مشغول بشی و توش موفق بشی و خوب پیشرفت کنی.مامانی من اصلا دوست ندارم شما بزور من کاری رو انجام بدی که بهش علاقه نداری آخه بعضیا انقدر میگن بچه ما اینجوری و بچه ما اونجوری که آخر سر هم میبینی هیچی ازشون در نمیاد.من که عاشق هنر بودم و علاقم رو ادامه ندادم ان شالله شما هرچی دوست داشتی ادامه بدی.البته شما بدنیا بیایی و وقتی برام بمونه حتما پیگیر علاقم میشم.

خوووووووببببببب میریم سراغ حرفهای دیگه.ما دوروز پیش رفتیم بیمارستان صارم و تشکیل پرونده دادیم دیگه تصمیم من و بابایی صد درصد شد که اونجا بدنیات بیارم گل مامان.بیمارستان های دیگه ام با خاله جونی رفتیم اما صارم رو بیشتر دوست داشتم البته با مشورت با بابایی و خاله جون به این نتیجه رسیدم.دیر رفتیم و به چند جلسه از کلاسها نرسیدم اما خوب از این هفته کلاسهایی که مونده میرم و اونایی که جا موندم رو ببینم میتونم جزوه بگیرم.البته کلاس های عملی هم داریم که آکواژیمناستیک بهش میگن شامل ورزش و شنا میشه میتونم هفته ایی دوبار برم و ازشون استفاده کنم.

راستی دردونه مامان شما هنوز دنیا نیومده داری یکبار دیگه نی نی عمه دار میشی گفتم نی نی چون جنسیتش رو نمیدونم گل مامان.بهر حال مبارکشون باشه.قدمت خوب بود گل مامان هم نی نی عمه دار شدی هم پسر دایی دار شدی.هم هر کی به مامان گفت برام دعا کن، داره نی نی دار میشه از جمله یکی از همکارامون که واقعا میگفت فکرشم نمی کردم یک روزی بچه دار بشم.به هر حال هر گلی برای خودش یه بویی داره شما تمام زندگی من و بابایی هستی.بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم عزیز دلم.محبتبوس
 

پسندها (3)

نظرات (4)

خاله سمیه
8 اسفند 93 17:03
عزززیزززز دلم تکوناتو خاله دید.باهات حرف میزدم تو هم میکوبیدی به شکم مامانی خوشگل خاله بی صبرانه منتظرتیم
مامانی
پاسخ
خاله جون آخه دلم برات خیلی تنگ شده بود صداتو میشناختم
مامانی و بابایی دخمل طلا
19 اسفند 93 15:35
ماه دوازدهم آمد ولی ماه دوازدهم نیامد ...‍ اللهم عجل لولیک الفرج
پریسا
23 اسفند 93 11:38
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه ان شاالله به ما هم سربزنید
˙·٠•●♥مامان بابای ضحا♥●•٠·˙
14 فروردین 94 18:49
سلام اولین بهار جوجه طلایی مبارکه ایشاالله سالم و سلامت بیاد بغلتون...
مامانی
پاسخ
سلام.ممنون عزیزم بر شما هم مبارک باشه و همچنین برای ضحا جون