حلماحلما، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

حلما همه زندگیمون

حرفهای جا مونده واسه گل دخترم

1394/1/27 21:48
نویسنده : مامانی
253 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممم گل مامان

خوبی دخترم؟!

ببخش چند وقته نت ندارم سرمم حسابی شلوغ بود نشد بیام وبلاگت رو بروز کنم.

خوب ماه اسفند کلا سرگرم خرید سیسمونیت و خرده کاری هام گذشت . و بهترین اتفاق اسفند ماه بدنیا اومدن مانی جون پسر دایی امیر بود.مانی روز 26 اسفند ساعت یک ظهر بدنیا اومد.مامانی داداش مانی خیلی شیرین و جیگره من که خیلی دوستش دارم عمه شدن حس خوبیه گل مامان.

خوب دیگه جونم برات بگه که سیسمونیت رو آوردیم خونه عزیز دلم و با بابایی و خاله جونی چیدیمشون.فقط حیف که خونمون یه خوابه اس و نشد که واسه دردونه ام اتاق مجزا بچینم شرایطشم جور نشد که خونمون رو عوض کنیم عشق مامان.ان شا الله تا یکی دوسال دیگه خونمون رو بزرگتر میکنیم و اونوقت برات یه اتاق خوشگل درست میکنم عزیزم قول میدم نفسم.

پسندها (3)

نظرات (0)