حلماحلما، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

حلما همه زندگیمون

حرفهای مامانی واسه تک دخترش

1393/11/27 14:15
نویسنده : مامانی
341 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام  گل دخترم

سلام سلام یکی یه دونه ام

سلام سلام دردونه ام

خوبی مامانی؟ان شا الله همیشههههه خوب باشی ماشالله بهت دختر گلم.پریروز رفتم دکتر گفت ماشالله همه چی خوبه هرچی اوایل بارداری اذیت شدم الان داره عوضش درمیاد دارم لذت با تو بودن رو بیشتر میبرم ماه خونمونی نمیدونی که چقدر لحظه شماری میکنیم بیایی بغلم.به خانم دکتر گفتم هفته هاتو دقیق برام حساب کنه یه کم گمشون کردم گفت دقیقا ۲۹هفته ایی وای گل مامان ۱۱هفته دیگه تمومه با تو بودن با تو تنها بودن.آخه شما الان فقط ماله منی هیچکس دیگه درکت  نمیکنه بابایی تکوناتو میبینه و حس میکنه اما میدونه شما الان فقط ماله منی تا بدنیا بیایی.

از دکتر پرسیدم که گل دخترم تا چند اردیبهشت وقت داره بیاد گفت حداکثر تا ۱۹اردیبهشت باید بدنیا بیاد اونم طبیعی وگرنه  اگه سزارین بشی یک هفته زودتر.نه مامانی تصمیممو گرفتم میخوام طبیعی بدنیات بیارم ان شا الله خدا کمکم کنه و شما هم همکاری کنی گل مامان.دکترم گفت تا هفته ۳۷خبر قطعیه اینکه میتونم طبیعی زایمان کنم یا سزارین رو بهم میده.

توکل برخدا هرچی خواست خدا باشه همون میشه یه دونه دخترم.

هیچکس برای ما حلما نمیشههههه اینو از ته قلبم میگم.یکی یه دونه مامانی و بابایی.مامانی دارم روضه امام حسین گوش میدم دلمو آروم میکته و شما تکون میخوری سپردمت دست خدااااا میدونم دختری بهم میده که بهش افتخار خواهم کرد.سالم و صالح زیبا و تو دل برو یعنی دختری که اون دنیا سرمو بالا بگیرم بگم من تربیتش کردم سربلندم کن مامانی.

دوست دارم

 

پسندها (4)

نظرات (1)

خاله سمیه
8 اسفند 93 17:05
ان شاالله .حلما نفسهههه
مامانی
پاسخ