حلماحلما، تا این لحظه: 9 سال و 10 روز سن داره

حلما همه زندگیمون

هفته 20

1393/9/25 18:22
نویسنده : مامانی
132 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممممممممم گل مامان

خوبی عزیز دلم؟

جیگرم ببخش دیر به دیر میام برات مطلب میذارم.اومدم بگم نصف راهو رفتیم عشقم ان شا الله اگه خدا بخواد 20 هفته دیگه شما تو شممممکککک مامانی هستی.نمیخوام از این 20هفته بگم سخت گذشت اما گذشششتتتتت فدای سرت عمرم مهم اینه که شما سالم بیایی بغل مامان و بابا.

دیروز رفتم دکتر صدای قلب نازت رو شنیدم ماشالله همچین میزد و من تو دلم هی قربون صدقت میرفتم الهی فدای اون قلب کوشولووووووووووووتتتتت.تا اومدم بابایی گفت زود باش برام تعریف کن و من براش تعریف کردم و بابایی کلیییییییییییی  ذوق کرد.دکتر بهم گفت دفعه دیگه میتونی با همسرت بیایی صدای قلب نی نیشو بشنوه و من گفتم که بابا از اومدن به مطب خجالت میکشه.اما اشکال نداره فردا میخوایم بریم سووونوووووو ،هوووورررررااااااااااااااااااااااااااااا.اونجا هم میبینتت و هم صدای قلبتو میشنوه منتظرم عکس العملش رو ببینم.

از اونجایی که هنوز دردونه مامان خودشو خوب نشون نداده فردا که میرم برای سونو آنومالی میگم که دکتر بهم بگه که بالاخره عشق مامان جنسیتش چیه بابایی که همش میگه معلوم شه نی نیمون دخمله یا پسر به اسم صداش کنم.دیشب دلم یهو درد گرفت تا جایی که ترسیدممممممممم اما تو همون حین شما شروع کردی به تکون خوردن انگار سمت راستم یه چیزی میچرخید مامانی فدات شه داشتی شیطونی میکردی حتما. کلی ذوووووووووقققققققققتتتتتتتتتتتوووووووووووو  کردم وقتی به بابایی گفتم از من بیشتر ذوق کرد.الهی فدای بابایی و شما.میدونم که وقتی بیایی حسابی با بابایی رفیقید انقد که بابا باهات حرف میزنه و برات وقت میذاره میدونم که کاملا صداشو میشناسیییییییییی و عاشقشی.

خدایا شکرت واسه خانواده سه نفرمونمحبتجشن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله جون
1 دی 93 19:41
مامان جون من نازم زیاااااده.
مامانی
پاسخ
آخه ناز دونمه گل گلخونمه