حلماحلما، تا این لحظه: 9 سال و 10 روز سن داره

حلما همه زندگیمون

درد و دلای مامانی

1393/8/3 10:34
نویسنده : مامانی
115 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز  مامان.

دخمل گلم یا پسر عزیزم اومدم از خودم و حال روزم بگم.

دقیقا حال مامانی از هفته 8به بعد بد شد معده درد و حالت تهوع خیلی روزای بدی بود ذوقمو یهو کور کرد قبلش بیشتر باهات حرف میزدم اما از وقتی ویارام شروع شد واقعا دیگه حوصله و نا برام نمیموند که باهات حرف بزنم.الانم که تازه رفتم تو هفته 13 و اول چهار ماه بازم ویار دارم گاهی روزا زیاد گاهی روزا کم.دیروز خونه بابا جون چنان بالا آوردم که گلوم زخم شد و سر درد گرفتم.اما چه میشه کرد عزیز دلم برای اومدن شما باید همه چیز رو تحمل کرد گاهی اوقات با خودم میگم مامان جون چی کشیده چون دقیقا سر هر چهار تاییمون ویارای شدید داشته!!! اشکال نداره گل مامان شما صحیح و سالم بدنیا بیایی من همه اینارو فراموش میکنم.

پسندها (2)

نظرات (3)

خاله جون
1 دی 93 19:52
نی نی خوشگلمون قدر مامان مهربونشو میدونه
مامانی
پاسخ
ان شا الله
سحر
31 تیر 94 1:22
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!
مامانی
پاسخ
ممنونم.چشماتون زیبا میبینه
مريم
31 تیر 94 21:36
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم.لطف دارید