حلماحلما، تا این لحظه: 9 سال و 10 روز سن داره

حلما همه زندگیمون

شهادت امام رضا (ع) و آخرین روز ماه صفر

1393/10/1 18:48
نویسنده : مامانی
147 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی فردا نذر سفره صلوات دارم تو خونه مامان جونی.چندماه پیش سر سفره صلوات مامان جون تو خونشون وقتی نوبت به اسم امام رضا (ع) رسید بدجوری دلم شکست و گریه کردم همون موقع بین همه آرزوها و دعاهام از خدا خواستم بهم یه بچه صحیح و سالم و صالح بده و اومدی گل مامان و حالا مامان باید نذرشو ادا کنه.نذر کردم سفره صلوات بندازم و تقدیمش کنم به امام رضا (ع) و پسر بزرگوارشون امام جواد (ع).از اونجایی که این سفره صلوات روزهای سه شنبه برگزار میشه و نماز امام زمان (عج) تو مراسمش خونده میشه من که دیدم آخرین روز ماه صفر سه شنبه اس و همینطور شهادت امام رضا(ع) از مامان جون خواهش کردم که نوبتو برای من بگیره و تو خونه خودشون نذرمو ادا کنم.تدارکات فردارو دیدیم و بابایی میگه سال دیگه که دخترم تو بغلمه نذرشو به بهترین نحو ادا کن و من میگم چشممممممممممم  دخترم کنیزی ائمه اطهار رو بکنه و من هم من هم هر کاری بخواد براش میکنم.السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا المرتضی (ع)

 

پسندها (2)

نظرات (1)

فایضه مامانه عسل
1 دی 93 19:31
سلام خوبین ؟ مامان حلما جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن بهش.... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون.... توروخدا یادتون نره
مامانی
پاسخ
سلام.چشم حتما عزیزم.فرستادم